"אם הילרי תיבחר – אפסיק לגבות תשלום על הרצאות"

משה וייס | צילום: ויקיפדיה No Comments on "אם הילרי תיבחר – אפסיק לגבות תשלום על הרצאות"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נשיא ארצות הברית לשעבר ביל קלינטון, אמר אתמול כי במקרה ואשתו הילרי, המתמודדת החזקה ביותר על ההתמודדות מטעם הדמוקרטים לנשיאות, אכן תיבחר לנשיאות, לא יערוך יותר נאומים בתשלום.

נושא הנאומים בתשלום מעסיק לאחרונה רבות את דעת הקהל האמריקאית, וביקרות רבה נמתחה על שני הקלינטונים בכלי תקשורת ועל ידי פוליטיקאים מהמפלגה הרפובליקאית בגין ההכנסות שקיבלו על הרצאות שהגיעו למיליונים. הם טענו כי סכומי הענק עשויים להציב אותם בניגוד עניינים – אם תיבחר קלינטון לנשיאות.

הנשיא לשעבר אמר כי ימשיך לערוך הרצאות – אך יעביר אותן ללא תשלום – אם הילרי תיכנס לבית הלבן בבחירות 2016. "אני אמשיך לערוך הרצאות בנושאים שמעניינים אותי, ואני נהנה מאוד מהדברים האלה", אמר בראיון לערוץ הטלוויזיה של 'בלומברג' בכנס של 'קרן קלינטון' שנערך בדנוור.

בראיון שהעניק ל-CNN בוועידה, הכחיש קלינטון את ההאשמות לפיהן הילרי העניקה יחס מועדף לתורמים של קרן הצדקה המשפחתית, בזמן שכיהנה בתפקיד מזכירת המדינה האמריקנית – שרת החוץ של ארה"ב. "אף אחד לא ביקש ממני מעולם שום דבר", הוא אמר ביחס לתורמים של הקרן.

עד כה לא הצליחו הניסיונות להוכיח כי קלינטון העניקה יחס מועדף לגורמים שונים, והקלינטונים טוענים כי ההאשמות הן פוליטיות בעיקרן; אולם סקרים מראים כי עוד ועוד אזרחים בארה"ב מאבדים אמון בהילרי קלינטון. "אנחנו רגילים לזה", אמר קלינטון.



0 תגובות